Fredag

Egentligen borde jag ju ut och röra på mig idag, men jag känner just nu att jag bara vill ha en slappe dag med SATC, jag känner att jag okmmer bli förtjänt utav det vid ett senare tillfälle då jag inte kommer ha tid, så varför inte göra det idag, just nu gräddas sconsen i ugnen och pålägge är framdukade, jag ska ta med mig en filt (även om det är riktgit vackert väder ute!!) och sätta mig framför tvn och kolla! Detta är en typisk sak som jag ALDRIG gör!


När jag ser denna bilden känns det som om det är en bild jag har hittat på internet, men det är det inte för det är min bild som jag är inuti! Det är en konstig känsla jag kommer ihåg den dagen, jag ahr ett starkt minne ifrån den dagen, jag kommer ihåg att det kändes som om jag drömde för allt var verkligen perfekt, landskapet såg ut som att vara taget ifrån en film, I really lived the American dream right then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0