Fredag

Sanningen är den att för sörsta gången i mitt 18-åriga liv har jag fått den känslan att jag inte kan gå till mina föräldrar att tigga om mer pengar, jag räknade precis ut att om jag inte hinner få något extrajobb och om jag har kvar mitt reklam jobb utan att min kusin hjälper till så kommer jag kunna spara ihop runt 5400 kronor till Kina, det känns som lite för lite om jag ska vara ärlig, liksom när pappa hänger där borta brukar han vara tvungen att köpa med sin en extra resväska med sig hem, så jag känner mig lite strssad att samla ihop pengar, någon som har ett förslag?
Men nästa helg ska jag hjälpa till på något Derby, ja något häst derby hos mina kusiner och troligtvis tjäna lite pengar, sen håller vi tumamrna att den kontakten jag har på Ica Maxi kan fixa mig ett extra jobb, right! Håll tummarna snälla ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0