Fredag

Jag måste berätta något som det är vädligt få i min närhet vet om, när jag gick i mellanstadiet och i högstadiet hade jag inte bara megastora komplex över min kropp utan för mina tänder också, även om jag hade haft tandställning så hade jag fortfarande en jättestor glugg mellan mina tänder, men den 13 februari när jag gick i åttan (2007) så byggde äntligen min tandläkare på mina tänder så att det ser ut så att mina framtänder är större än vad de är egentligen, jag är överraskad att de fortfarande sitter fast, men här om dagen åkte en liten del av. Men det är endast min överkäka jag är nööjd över just nu, jag tror säkert att ni har lagt märke till att jag ler väldigt konstigt i vanliga fall, min underkäke är större än min överkäke och den är lite sne också. Deta ska jag aknske få hjälp med nu till sösten! Äntligen!

Detta är bilder tagna före februari 2007, det vill säga att jag är yngre än 15 år på dessa bilderna




Ignorera mig, men här ser ni mina tänder, visst ser de äkta ut?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0