Fredag

God kväll på er! Idag har jag typ inte gjort något, det är hemskt, vaknade upp, tänkte gå och träna men mamam och pappa gjorde pannkakor till frukost, jag åt, klockan blev mycket, duschade fixade mig hann aldrig borsta håret, satte mig på bussen till lund, väntade på bussen till Bjärred, insåg att det var samma buss, åkte till Nova, gick en lång omväg, Annie sa att hon var sen, vi sågs jag hittade mycket fint, jag var duktigt att inte shoppa något, vi åt på Donken, vi kollade mer, tillslut handlade Annie ett par sjukt snygga Henri Lloyd tygskor, mamma och pappa kom och hämtade oss, vi kom hem jag fixade min internet bank, sen ahr vi chilalt nu kollar vi på friidrott, nu ska vi äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0