Lördag

Jag tänkte visa er med hjälp utav en bild hur jag sitter just nu, men det gick inte jättebra tyvärr.. För imorgon troligtvis ska jag och Emilia måla om mitt rum, det ska bli vitt, något jag har längtat efter LÄNGE! Dock hade jag önskat att alla mina möbler var vita, vilket de inte är, men här är något jag önskar mig just nu, för en ny byrå behöver jag! Och jag hade velat ha en spegel ovanför byrån, jag ska visa er en sag nu jag vill att de ska se ut! Men först och främst ska mina lila väggar bli vita och vi börjar med den minsta, sen om jag ska måla den andra väggen vit blir det lite jobbigare!



Jag hade velat ha en säng med bara madrass och jag har redan en, så jag hade behövt en madrass och nya ben till den, hopaps ni förstår vad jag menar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: jhihi ja visst är färgen härlig? perfekt till hösten tänkte jag ! jag har ett par ljusrosa och ett par rosa och gråa :D dudå?

2010-08-21 @ 22:04:56
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0