Lördag

SOMMAREN DEL 1

Sommaren börjar gå mot sitt slut, då det nästan har regnat konstint i en vecka! Men denna sommaren ahr varit en av de bästa kan jag ju få påpeka, allt som har hänt, så mycket!

Allt började på Mallorca
11-18 Juni





Jag var hemma i nästan en vecka inna det blev dags att fira midsommarafton den 25 juni, jag hann att ta det lugnt, passa barn och träna.





Jag hann sedan dela ut lite reklam och träffa Gerd för att senare lämna Sverige för varmare breddgrader med Sofia, så mellan den 27 juni och 5 juni blev det Rhodos

















Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Ååh gud så vackra bilder, helt underbaaaara! :D



Sv: Jag förstår hur du menar, och jag kan förstå att man velar mellan två partier som står för liknande. Därför skrev jag inom parentes att man iallafall borde veta vilket block man ska rösta på för länge sen. Och därför skrev jag också inlägget för att dem som inte vet vilket parti, ska börja fundera nu och kanske göra några valtest t.ex. Visste du att ungefär 1/3 av de unga som röstar vet långt innan vad de ska rösta på, 1/3 bestämmer sig under valupptakten (nu veckorna innan) och 1/3 bestämmer sig samma dag. Det tycker jag är sjukt, att man bestämmer sig samma dag :O Men sen om man inte vat exakt vilket parti (kanske velar melan M och FP) men ändå vet vad alla står för och att man har några som man vet att man absolut inte ska rösta på, då tycker jag det inte alls är konstigt :D



Men vissa vet knappt skillnaden mellan vänster och höger, sen klagar de på samhället och sen skiter de i att rösta eller säger att politik inte är viktigt, då blir jag galen, haha. För politik bygger upp vårt samhälle som vi ska leve så att inte ha någon aning tycker jag är oallmänbildat och dåligt, hur som helst... Jag tycker politik är så viktigt så därför är jag intresserad och tycker det är kul :D Mina föräldrar bryr sig, men de har inte varit med i MUF eller liknande. De diskuterar lite ibland och har sina åsikter, men de är absolut inga politik-nördar, haha.



Ha en super bra lördagskväll!

2010-08-14 @ 22:27:17
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0