Lördag

Nu sitter jag och kollar på Full frys med min lillebror inne på mitt rum, vi har varit och ätit på Wild Ginger idag, gott men onyttigt, uppdateringen är inte serelig bra här på bloggen, nu ska jag sova, för jag är TRÖTT, imorogn sa  jag dela ut reklam och sedan ska jag nog till Nova igen, fast denna gånegn med mamam och Jonas för att införskaffa mig lite saker till skolan så som pennor, suddi, block, agenda och kansk ene väska, jag vill så gärna ha en Tiger of Sweden skolväska, eller en Calvin Klein eller en Lacoste, men vi går väl se vad det blir, första gången på väldigt länge jag får en väska till skolan, haha, kan det ha varit i sjuan eller åttan sista jag fick det, då när jag älskade Björn Borg och jag fick en ny Björn Borg väska till varje ny skolstart!

Haha omg, det var som tur fyra år sedan, hemskt mode det där med en skarfs..
Tur att man har blivit lite längre och fått bort lite fett sedan dess..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0