Måndag

Idag börjar min lillebror sitt sista år på mellanstadiet, jag tycker detta känns väldigt konstigt, det var ju precis jag som gjorde det! Eller inte riktigt det var 6 år sedan numera. Min lillebror har altså blivit stor! Det märks faktiskt lite då och då på honom, men jag akn fortfarnde inte förstå att jag börjar mitt tredje och sista år på gymnasiet på onsdag, det känns nästan lite mer sjukt! Men det ska bli ett riktigt höjdar år! Jag ska hitta ett jobb, jag ska få åka till Kina (det känns som om jag tjatar om det numera, haha) jag ska åka till London, sen ska jag åka till Barcelona troligtvis om jag nu har pengar över till det haha.

Bild ifrån min andra resa själv, men första flygnbingen utan någon jag kände eller var i grupp med, så nervös jag var!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0