Måndag

Så nu har jag srungit till gymmet och gymmat sedan sprungit hem, nu är jag trött och nu ska jag laga pannkakor, eller plättar det är lättare speceillt när jag har ett plättjärn som jag fick av min mormor när jag var liten! Var det något jag och min mormor delade så var det passionen för att laga mat och för att gymma haha.. Synd att jag var så liten och barnlig när hon levde för jag skapar en bild i mitt huvud om hur vi går på gymemt tillsamamns och lagar mat, jag tror jag börjar bli vuxen för varför ananrs skapar jag mig sånna här illustrationer?
Det är ganska roligt, för både min mormor och min farmor fyllde år i september om jag inte missminner mig den tredje respektive den femte, och jag som är född exakt en månad för tidigt skulle ju egentligen blivit deras present, eller man kan se det som det, lite komiskt va?

Jag när jag gick i åttan, long time since then now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0