Måndag

Jag har mycket att berätta/skriva och visa bilder, men vet ni vad, jag ska ta en dusch, packa ihop mina saker inför morgondagen och sedan ska jag krypa ner i en säng på ovanvåningen för sista gånegn på ett bra tag för imorgon förhoppningsvis flyttar jag ner i mitt rum igen, ska sätta upp alla saker ochs ådant imorgon, men jag behöver ta mig en tripp till Ikea för ett införskaffa lite saker!


Såhär ser det inte ut länge! Desutom kommer det inte vara möblerat så, fåtöljen r inte min, den var bara på prov och dessutom ska jag försöka att införskaffa mig en ny spegel, ni sak få se! Btw väggen är numera vit!


Nej nu får ni ha en trevlig måndagskväll! Så hörs vi troligtvis imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0