Måndag

Så nu är jag hemma, jag borde äta lunch, men vad finns det för mat med ett lågt kaloriantal i? I alla fall, jag var ute och sprang, kom hem, duschade, cyklade ner till biblioteket för att låna lite yogaböcker och lite andra träningsböcker, sen kom jag hem cyklade till gymmet, kom hem duschade, klädde på mig och cyklade iväg till biblioteket (här finns en rolig historia, men jag tar den senare) för att hämta busskort, har precis fixat det, och för en gångs skulle blev det helt OK :) Nu ska jag byta om innan jag sätter mig på bussen till Malmö för att handla en födelsedagspresent som jag har fått av min kusin, ska bara kolla upp vilken kod jag har på mitt visa kort haha!

Bilden som visar att mitt busskort är mitt busskort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0