Söndag

Idag är ingen vanlig dag, det har slutat regna men det var inte det jag syftade på, för min lillebror fyller 12 år, numera är han inget litet barn längre, han börjar bli stor, det är sjukt! För tolv år sedan skulle vi vid denna tiden åka till min kusins dop, jag minns det så väl, jag ahde en turkos klänning på mig, men så behövde mina föräldrar åka in till sjukhuset, jag har den bilden framför mig väldigt väl, jag var tvungen att packa en väska själv som farfar och farmor? kunde ha till mig om jag skulle behöva sova hos dem, sen pkte jag till Elins dop och mamma och pappa till Lunds BB, precis när elinsdop började 13.00 föddes faktiskt min lillebror, jag blev storasyster för första gången i mitt liv! Men jag an tala om för er, att en mer mamma-bebis kunde man inte träffa än min lillebror, han skrev när jag skulle hålla i honom han skrek när min faster höll i honom han skrek alltid, men han var ju min lillebror!


GRATTIS JONAS PÅ 12-ÅRSDAGEN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0