Söndag

Så nu har jag varit och gymmat och fyllt på mitt träningskort på f&s här i Lomma. Jag ville ju gärna börja träna på SATS inne i Malmö, men när jag gjorde en för och emot så vann f&s överlägse för att det tar 1 minut och 48 sekunder att ta sig dit (dvs att jag kan träna när jag vill och ahr lust för det), de har helt nya lokaler (dvs att det är riktigt fräscht) och det är många olika typer av varierad träning till ett riktigt bra pris på bra tidpunkter, (bättre än SATS i Malmö faktiskt) Så det flev f&s!


Fettolår, ja, dem ska bort nu till hösten! Ska införskaffa mig ett par nya skor nu i veckan och sen ska det ut och springas och ut och powerwalkas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0