Söndag

Då börjar vi imorgon då! Jag är trött på att alltid ses som stor, nu ska här ske en förändring på riktigt, höll på lite halvt i våras och gick ner två jeansstorlekar (me gusta)

MAT

Inget godis/chips
Inte dricka några kalorier, altså bara vatten
Få få kolhydrater som möjligt, altså inte så mycket pasta, ris, potatis (i värsta fall vit-pasta)
Så mycket grönsaker som möjligt, en måltid ska helst se ut som sallad med lite kött för att orka att träna
Små portioner
Inget småätande
Inte så mycker frukt - max 3 om dagen (detta kommer nog bli svårast, jag älsakr frukt och äter det i mängder)

TRÄNING
Försöka börja med Yoga, sedan gradvis göra mer och mer (jag HATAR yoga, det är egentligen inget för mig men jag ska försöka!!)
Springa varannan dag eller oftare
Powerwalka de dagar jag inte springer
Simma en eller två gånger i veckan
Försöka gå på så många pass som möjligt på Friskis.
Spinna en gång i veckan
Gymma varannan dag!

Detta är mina mål för att lyckas som sagt jag ska få bort minst 8 kilo tills den 8 december, håll tummarna för mig!


Savage Garden – Crash And Burn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0