Söndag

För ca ett och ett halvt år sedan kollade vi upp om jag var laktos intolerant, men det var jag inte. Jag har därför fösökt att undvika saker med laktos i för jag får ont i magen och den blir uppsväld. Men jag läste någonstans att man kan bli laktos intolerant om man inte äter något med laktos under ne väldigt lång tid, dock har jag ätit glass och mat med laktos, kanske var det pga att jag inte dricker mjölk varje dag, men i alla fall då gjorde jag en hypotes attt om jag dricker mjölk och äter saker med laktos i börde jag inte vara laktos intolerant länge, har det lyckas, nej inte direkt.. Och nu åt jag youghurt (förlåt stavning?) till frukost och nu har jag ONT i magen!


Oj en syddig bild, tänkte visa en bild på våra glassar från Mallis som jag fick sjukt ont i magen av men jag ahde visst ingen bild på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0