Tisdag

((Måste bara säga att den fåtöljen inte är min, vi skulle bara testa och se om jag hade fått plats med en fåtölj från IKEA, men den blir förstor, men håller på att planera om mitt rum, för vill ha något som man kan sitta i ungefär där den står, men inget får plats, sen funderar jag på att måla om, då jag har två vita väggar och två lila, de lila vill jag målaom till vita och ha en tapet på den ena väggen, måste bara hitta någon fin, men kanske bort börja med att måla den, ska fråga Emilia om hon är med på det nästa vecka när hon ska bo hos mig, måste ta mig till IKEA också för att införskaffa en ny spegel. Oj detta skulle bara avra en parantes))


Haha, det ser ut som om jag drar in magen jättemycket! HAHA, vilket jag inte gör!

Me gusta entrenair (?) haha, jag vetinte vad träna heter, men jag gillar att träna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0