Tisdag

Nu ska ni få börja skratta riktigt mycket ni som läser detta! Jag är just nu väldigt sötsugen och det värsta är att hela frysen är full av glass, kakor och andra goda saker, skafferiet är fullt av godis och chips och vi har för en gång skulle massvis med coca cola hemma, men mitt mål är 14 veckor, jag vet inte varför, men kollade precis upp det det är nästan 100 dagar! Om jag klarar det är jag bäst, jag ska i alla fall försöka! Det vill säga att under 14 vecor kommer inte jag kunna äta godis eller chips eller dricka läsk eller alkohol, kalla mig omogen men vin är inte min favorit om man inte blandar i sprite, så inget av det under 14 långa veckor och det har gått en dag, det känns som om jag kommer att misslyckas!

Haha, bild ifrån en "hemsk" kväll i Växjö, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0