Tisdag

För 6,5 år sedan var en av de värsta dagarna i mitt liv! Jag var tvungen att sluta men något som hade gett mig kraft, vara tvungen att lämna ett ställe där jag visste att jag inte kunde komma tillbaka till, jag var tvungen att lämna min plats i SK Hajen, det var min värsta dag i mitt liv, jag kommer ihåg den som igår, jag som älskade att komma dit varje dag, det var där jag fick vara mig själv, ingen kunde kritisera mig för jag visste vad jag höll på mig, jag var mig själv, jag gömde mig för mobbarna för att jag visste precis som dem att de var ute på vag is när de kritiserade min simning om de någon dag skulle göra det. Det var också för 6,5 år sedan jag hade en idol och en förebild, min första och sista, om jag ska vara ärlig är hon fortfarande min förebild, för något annat än det kunde inte hon inte bli när jag hade läst ut hennes bok, det är Emma Igelström jag snackar om, tjejen som hade världsrekordet på 50 meter bröstsim på 30 sekunder, på 30 sekunder simmar jag 25 meter, fatta hur snabb hon var!



Kommentarer
Postat av: Michan

Vad tråkigt. Hoppas att det inte var något allvarligt som fick dig att sluta.

2010-08-17 @ 17:50:19
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: vägen fram vägen till RECEPT-OCH VIKTBLOGG LCHF

Missa förgudsskull inte min receptblogg! :)

2010-08-17 @ 19:03:15
URL: http://vagenfram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0