Tisdag

Hej på er!
Nu är jag hemma efter ett pass på gymmet, jag är inte riktigt i toppform känns det som, blir knappt varm längre, borde ta och skaffa mig ett nytt pass att följa. Sen blev jag jätte besviken för jag hade för en gågns skull packat med kläder så att jag kunde duscha där, det gör jag endast för att de har bastu, men var den igång nej! Det var synd! Nu ska jag hitta något ätbart innan jag ska ta mig in till Polisen i Lund för att hämta mitt id-kort, sedan tänkte jag ta tåget till Malmö för att fixa några ärende innan jag tänkte ta mig hem och gå på ett core pass!

Jag måste bara visa denna sjuka musklen, och der är endast i den vinkeln den syns



Vi kanske hörs sedare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0