Tisdag

Jag vill bara informera er om att jag bytade min väska idag mot en ännu snyggare och en ännu billigare väska! (sen var jag inne på stadium också, där fanns en snygg kille som hjälpte mig att välja skor, men det tog lite emot att betala 1599 för ett par skor så jag sa att jag skulle återkomma, för jag kunde ju inte säga, jag ska bara hem och övertala min pappa att han ska betala ytterliggare 1000 kronor denna veckan till ett par rosa löparskor, så jag tackade för mig och gick hem utan ett par skor, men jag måste ha ett par nya, helst imorgon, hittade ett par snygga träningstights också)

Idag är jag 18 år och en vecka, jag har numera ett id-kort och ett visa kort, nusaknas bara ett jobb, jag ska bara hitta var mina föräldrar har alla plastfickor här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0