Tisdag

HAHA, vad tråkig min blogg har varit på sistonde! Jag borde skärpa mig och skaffa mig en nich! Sånt vi har lärt oss på företagsekonomin, marknadsföringen och info&layouten, en nich, men vad ska min nich vara? Jag hade en idé innan idag, alla mina fina idéer kommer till min antingen när jag sitter i en bil/buss eller är på toaletten, haha! Men det kommer inte gå att genomföra för att den idén skullefungera skulel jag vara tvyngen att bli anonym och det hade jag aldrig klarat av haha! För jag är en perosn som inte klarar av att vara anonym, til och med på anonyma enkäter är jag nära på att skriva mitt namn, nej för jag anser att vi inte ska vara anonyma, eller sitta och gömma oss bakom en datorskärm med våra anonyma namn, (ANON som jag läste i en bok, om jag inte skulle vet att det betyde anonym skulle nog jag döpa ett av mina barn, om jag nu skaffar mig några i framtiden till det). Men jag anser att vi som har våra fyra (tre är ju mer lämpligt att säga) grundlagar att luta oss mot varför inte vara oss själva?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0