Torsdag

Jag ska berätta en sak som kan vara rolig när jag kommer hem från träningen för måste ladda in en bild från min mobil och det tar långtid, så ni får höra det sen! Men i alla fall, idag har jag sökt 6 jobb, för att jag hann aldrig åka in till Malmö/Lund igår, så

- Statiol (om jag skulle haft det dära körkortet skulle jobbet kanske kunnat vara mitt, men han var trevlig och sa att han skulle höra av sig om det blev någon ledig helg)
- Lidl (de var mest positiva där, men jaja, jag vill ha pengar)
- Aq-va-gott (hm, hon som jag snackade med "men går du inte i skolan??" men ska jag in dit igen omorgon hade jag tänkt och snackat med hon jag skulel snacka med egentligen!)
- Konsum ( de var messt negativa här, "kan man söka extrajobb här?" sa ja med en snäll och trevlig röst, han som jag snackade med "egentligen inte, men jag kan ta ditt cv ändå" jaha liksom!)
- Hemköp (hon jag snackade med var hur trevlig som helst! Btw så åkte jag buss med henne i typ måndags?)
- Mårtensson (hmm, kan inte riktigt beskriva, men hon var trevlig men hon var mer håll tummarna men du lär inte få något jobb här)

Så imorgon, Malmö, Lund och sedan till Lödde!

Jag är numera trött på att söka jobb, jag delade ut CV till hur många som helst när jag letade efter ett sommarjobb, fick ingen napp! Jag har ansökt om många extra arbeten via hemsidor nu, tex McDonalds, Max, Ica Maxi och andra sånna käna företag, men ingen har nappat, är jag så himla värdelös? Om de bara skulle chansak skulle de förstå vad de går miste om, jag kan jobba så himla mycket för dem, men de bara ignorerar det, synd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0