Torsdag

Så nu ska jag berätta när jag hade delat ut lite CV, så tänkte jag att jag skulle ta bussen till Malmö eller Lund, jag skulle helt enkelt ta den som kom först! Men så kom jag på att jag kunde cykla bort till Mårtenssons, och när jag väl var där valde jag att cykla hem innan jag skulle sätta mig på en buss för det skulle ändå ta 20 minuter innan nästa buss skulle komma, så cyklade upp mot järnvägen, Vinstorpsvägen i stället där där säkert inte bommanra nere" (jag avr på Karstorpsvägen, vilket är huvudgatan inne i Lomma tillsammans med Vinstorpsvägen). Så jag cyklade till andra stidan (Vinstorpsvägen) men där var lika mycket kaos, när jag hade stårr där i en halvtimme då ett tåg hade passerat (vår järnväg är endast till för godståg) så snacakde jag med en gammal dam som skulle bort till badhuset (andra sidan järnvägen) och hämta sitt barnbarn, men istället avr hon fast! Men hon berättade för mig att man kunde ta en stor omväg för att komma "till andra sidan" och det störigaste av allt var att jag kan i princip se mitt hus därifrån, jag hade lätt gått under bommarna om jag inte hade haft min cykel med mig, men då hade jga även brytit mot lagen..


Det stod först en buss bakom mig, och det stod en buss på andra sidan bommarna, sedan vände de båda två och sedan precis innan jag cyklade vidare kom det en buss och ställde sig där BMWn står

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0