Torsdag

I början av somamren levde jag i en bubbla, jag vet inte varför, jag var lycklig glad och allt! Sen hände något, jag vet inte, jag vill fortfarande vara den possitiva tjejen jag var och varför är jag inte den, jag har ett underbart år framför mig! För snackade med mamma och pappa idag om att de har sagt att jag ska få åka med skolan till Kina, så nu ska jag troligtvid till Kina den 1 november, sedan den 8 december åker jag och Emilia till London, (familjen har snackat mycket om Malaysia under de senaste dagarna så kanske Malaysia på jullovet, vem vet), Barcelona i slutet av maj, bal i början av juni och sedan student runt den tionde tror jag (på farfars födelsedag). Nej nu ska jag bli den glada roliga Caroline igen! Jag ska börja med att städa!


Det var sommaren 2008 och jag var i UNDERBARASTE California ♥
Jag kommer ihåg denna dagen, jag och Amanda hade lika dana kläder på oss
och vi träffade surfar killen som sa "Where are you from? I will take a picture with you!"
I ♥ LA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0