Torsdag

Nu har jag sökt tre jobb i Lomma, de flesta var "har du körtkort" eller två av dem ställde den frågan, jag håller tumamrna ändå att jag har någon liten chans, jag vet skratta inte nu, men på Lidl var de mest positiva med min ansökan! Håll tummaran, bara jag kan tjäna lite pengar! Nu ska jag äta innan jag ska bege mig vidare till fler butiker/affärer här i Lomma innan jag åker in till Lund, tror det blir bäst idag! Tar Malmö imorogn elelr borde jag göra tvärtom, vi får se!


Har du ett ledigt extra/helg -jobb till en jobbsugen 18-åring, hör av dig! Helst i omhejden Malmö/Lund!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: jo jag börjar nästa onsdag. men schemat ligger redan uppe.

2010-08-19 @ 14:56:16
URL: http://amandja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0