Onsdag

Jag känner mig verkligen gammal numera, under den senaste veckan har jag gått och lagt mig tidigt, mellan tio och tolv, inatt somnade jag halv tre, ja halv tre, och pappa väckte mig mellan nio och tio idag, det kändes inte helt ok, så idag ska jag gå och lägga mig tidigt hade jag tänkt, för imorogn ska jag in till stan och träffa en barndomskompis, min allra första bästis, vi började i samma klass när vi början i förskolan, vi hade båda två fått varsen lillebror bara några dagar tidigare, vi lekte VARJE dag, det var alltid vi, sedan började vi ettan och vi lekte hela tiden då också, sedan började vi tvåan och hon bytade skola och sedan flyttade hon till Lund, så sist vi träffades var kanske när vi var runt tio, för vi höll kontakten ett litet tag, men sedan dess har kontakten varit väldigt dålig mellan oss, mycket har hänt, det ska bli roligt!

Bilden är tagen 1999, ignorera mig, men vi hade "fått" vattenkopper och var tvugna att stanna hemma från skolan, men jag tror att våra föräldrar insåg att det bara var vattenfärg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0