Fredag

Nu är jag slut har varit innei stan idag! Tänkte visa mina shoppingköp sen också, jag köpte saker för ca 450 kr som egentligen skulle ha kostat 3500 kronor hur sjukt är inte det? :O



Jag sak försöak rensa i min garderob nu, måste hitta på en bra lösning så att jag kan få plats med ALLA mina kläder på ett och samma ställe för nu har jag min byrå på mitt rum, mina träningskläder nere i källaren, sommar/vinterkläder i en flyttlåda, lite skor i hallen och lite skor i källaren och klänningar/skojorot i garderoben i hallen och sen lite mer saker som måste hängas nere i källaren, nej nu ska jag försöka komma på en bra lösning!! För jag ska kanske få hela ovanvåningen helt själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0