Lördag

God eftermiddag! Nu har jag precis fikat med mamma, pappa, morfar, Paula, Jonas och Erik. Om en timme kommer farfar och Sonja, min Sonja, jag vet aldrig hur jag sak förklara vem hon är så det blir lättast med att det är min Sonja, för att min farmor dog när jag endast var tio år (jag kände mig så stor och vuxen när hon gick bort). Jag vet inte riktigt hur det är/var men tror att farfar och farmor kände Sonja och henens man innan, sen dog min farmor och Sonjas man, jag kan ju berätta att jag inte gillade Sonja i början för att första sommaren min farfar och SOnja spenderade tillsammans var sommaren när jag fyllde tio, vi hade kommit hem från Thailand samma morgon som min födelsedag och när jag kom hem var alla arga och sura på varandra för vi var inställda på det thailändska dygnet, jag fick en katt den dagen men jag kommer ihåg att även om mina kusiner och min mormor och morfar var hemma hos mig så saknades någon, min farfar, han kunde inte vara där för han var tvungen att följa med Sonja på hennes sons bröllop vilket var samma dag som min födelsedag, men jag kan ju berätta att Sonja har så många gånger bevisat hur grym hon är som människa sedan den dagen! (oj en sån här lång text skulle det inte bli, det bara råkade att bli så, nu ska jag skriva ett mejl till min Gerd för jag tror att det kommer bli min Gerd i framtiden, morfars nya)

Här får ni en bild på lillebroren kanske inte den bästa men ändå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0