Lördag

Nu har min familj åkt, skönt,d et är helt tyst i hela huset förutom att jag hör ett flyghplan flyga utanför mitt fönster och att jag sitter och skriver på min dator.. Ikväll hade jag tänkt att ta det über lugnt, jag borde fixa något att äta, det är typ det största problemet jag har idag, jag fick pengar så jag kunde beställa något men under de senaste veckorna har jag verkligen ätit lika mycket skräpmat som jag har gjort under den resterande delen av året, mycekt dåligt. Men njag hade tänkt att kolla på någon film och äta popcorn, inte så jätteonyttigt, men jag hade behövt ha någon som kom hit för vi har en sådan OBH nordic popcornsmasskin och det blir alltd sjukt mycket popcorn. Nu ska jag städa mitt rum och lyssna på musik :)


Hej jag heter Caroline och jag är rädd för Svampbob Fyrkant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0