Lördag

Nu får ni ett bild regn ifrån Photo Booth, här kommer alla möjliga sorters bilder!

Sånna här glasögon ska jag nog köpa eller inte, haha, min lilla kusin Maja (10 år) glömde kvar ett par solglasögon här när hon var hät sist!

 

En gång hade jag långt hår och hade Samhälle B i skolan, såhär intressant var det, eller inte..

En gång skulle jag och Emilia införskaffa oss lite danska varor, sen blev tågen inställda och jag var uttråkad

En gång hade min lillebror och min familj varit i Sälen i en hel vecka utan mig och då var vi tvugna att ha en filmkväll i min säng

En gång var jag i Växjö hos Emilia när hon skev prov hängde jag lite framför min dator i hennes kök i min nya solglasögon

En gång var jag sjuk, då satt jag och pluggade matte i vårt uterum när det regnade och alla på min skola var på en föreläsning.

En dag hämtade jag mina och Paulas tågbiljetter till Stockholm

En morgon tog jag ett kort precis när jag vaknade

En dag var jag typ först i skolan för mina bussar går ju såååå "ofta"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0