Lördag

Lejonet

23/7-23/8

Du saknar dina vardagsrutiner en aning. Lördagen blir spännande, omväxlande och en smula stressig.

 

Tack aftonbladet, ni breskrev precis vad jag kände om denna lördagen! Kasnke borde kolla in där lite mera, jag saknar mina rutiner! Jag vill gå och träna på F&S, jag vill sitta i min säng och kolla på film eller svenska meningslösa tv-program, jag vill kunna göra vad jag vill som jag brukar kunna. Jag har kännt mig stressad över hur vi skulle hinna med bussen, hur jag skulle hinna all reklam hur jag skulle städa mitt rum och hur jag skulle hinna fixa mig innan farfar och Sonja kom. Visst var den omväxlande, jag hittade nya ställen att gå på i Lund och ja det var väl det mest oväxlande som hände idag + att Jonas fixk sin BMX, omg vad han är bortskämd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0