Lördag

Ja nu är det redan lördag iden, tiden abra rusar iväg. Igår fredag åkte vi och lämnade Paula på Kastrup, nu är hon hemma i varma Barcelona, jag har faktiskt haft gansak roligt när hon har varit här! Morfar hängde med och lämnade henne på Katsrup, sen åkte vi och hämtade Gärd, när vi kom hem igen föreslog pappa en tur till Ullared, så vi satte oss i bilen till Center Syd, åt snabbt, träffade Elin, ringde till Annie, åkte hem till Annie, hämtade henne ochs en satt vi där i bilen påväg till Ullared, vi drog alla tänkbara citat ifrån serien Ullared, jag har dock inte sett den, men hur kan man missa "Det går inte" och massa andra citat. Vi kom fram och folk var där allt! hittade lite småsaker och min lillebror ville att jag skulle komma till tv-serierna och välja ut en, jag valde Sex And The City, för jag fyller år på tisdag. Shoppade lite till, senda satte vi oss och åt innan vi styrde tillbaka till skåneland och till Galloppvägen för att lämna av Annie. Det var min gårdag, hann också med en power walk med Jonas och sedan lite sällskapsspel där han vann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0