Onsdag

Nej, vet ni hur otränad jag känner mig?! Nu sk ajag förklara för er som har varit på chartersemester som har bott på ett hotell där de har gelly (om ni inte vet vad det är googla det) till efterrätt, ni vet när man råkat stöta in i den så bara står den och skakar det finns liksom inget fast med den! Så känner jag mig! Från och med imorgon ska jag börja röra på mig igen, jag vet inte vad det har varit med mig de senaste månaderna för sedan förra hösten då mitt Friskis-hus eller vad det nu heter öppnade har jag varit där i nästan precis varje dag, och oftast under två timmar dagligen ibland mera ibland mindre. Nej nu måste jag börja träna, det är liksom Barcelona, bal på Grand och studenten om mindre än ett år och jag ska vara in shape då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0