Tisdag

Jag vet jag låter jättetaskig nu, vilket jag har gjort de senaste dagarna, men jag är uttråkad, riktigt uttråkad! Hon lyssnar på dålig musik också, och högt, tvärtemot vad jag brukar göra, jag lyssnar på John Mayer sådär tyst att man knappt kan höra vad han sjunger för jag föredrar det! Men idag sak vi till stranden även om jag inte tycker om den. Jag sitter just nu med mina fötter i fotbad, de mår numera inte så bra efter allt walkande i gladiatorsandaler och eller flipflops.

Det är inte ofta jag säger att jag älskar någon, men Erik har blivit mer och mer som min egen lillebror på sistonde och jag vill inte att något ont ska hända honom, för jag älskar honom min lille söta Etik (När han var liten kunde han inte säga Erik då sa han att han hette Etik) kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0