Tisdag

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min söta kusin Erik
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Hade mina fötter i ett fotbad
Det sista du sa högt: I’m use to do it now during the summer (helt fel engelska kanske, men jag är sämst på det)
Det senaste någon sa till dig: It looks like the old ladies!
Vad har du druckit idag: Vatten
Vad var det senaste du åt: En macka som jag rostade med Bregott, tomat och pepper på
Vad var det senaste du köpte: En kofta inne på Mango
Vad är det för färg på din ytterdörr: Träfärgad? Fast vi har en vit också..
Vad är det för väder hos dig nu: Sol med lite moln
Godaste glassmaken: Typ solero :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, jag vet inte
Sover du tungt: Öh ja haha, fast ibland sover jag jätte lätt också
Drömmer du mardrömmar: Ja, tyvärr nästan varje natt
Trivs du med ditt jobb: Jag har inget om man inte räknar med reklamen, och det är ju lite si och så med det..
Favoritklädsel: Typ jeans och shorta eller någon fin topp till!
Favoritlåt just nu: Från och med Du - Oskar Linnros
Vad ser du om du tittar till höger: Min dörr och min byrå
Vad gör dig glad just nu: Att ikväll kommer Emilia!
Vad ska du göra härnäst: Jag ska äta snart och sen ska vi ner till stranden
Höger eller vänsterhänt: Beror på vad jag ska göra, men oftast höger
Humör just nu: Jag har tråkigt..
Favoritgodis: Sånna små ovalformade godisar från Haribo, de kallas Kastanjer
Kläder just nu: Bikini från Stadium och H&M och en gammal klänning från H&M
Sommarplaner: Fyller år om en vecka, Växjö, kasnke Öland, åka till Halmstad, åka till Mellby och kanske åka på någon mer semester..
Hur många kuddar sover du med: Tre haha, men brukar krypa längre ner i min säng så jag bara använder en eller inga haha
Spelar du något instrument: Nej, spelade tvärflöjt en gång eller en och en halv termin men nej, kan lite piano och lite gitarr..
Morgon eller nattmänniska: Jag gilalr att gå upp tidigt, men jag är ganska duktig på att göra ingeting på nätterna och därför går jag och lägger mig sent

Vad är viktigast för dig: Att man ska må bra med de personerna man umgås med dagligen
Är du kittlig: Om jag är, för kittlig tyvärr
Snarkar du:
Haha, ibland tror jag, men mina kompisar/familj säger att jag inte gör det
Stjärntecken: Lejon, skulle egentligen vara Jungfru
Äckligaste insekten: Hm, vet inte vad de heter men ni vet de myrorna med vingar
Längtar du mest efter just nu: Att Emilia ska komma och att jag ska få åka till Växjö på måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0