Torsdag

Jag måste bara få berätta denna sjuka historian! Förra onsdagen var jag jättearg på mamma och pappa så jag valde att inte följa med till mina kusiner + att jag var tvungen att städa och göra vid så att Paula kunde komma dagen därpå, men det var en jättefin solnedgågn så jag valde att gå ner och fotografera lite, när jag var längstute vid småbåtshamen kom det en kille fram till mig och frågade om jag fick några fina bilder (jag var stressad, hungrig och ville bara hem till min dator igen hahah) så jag sa bara aa och gick därifrån, började gå hem men såg ett jätte snyggt ställe att ta kort på så stannade upp, så visade sig att han hade följt efter mig, så började han snacka med mig, vi stod säkert och snackade i minst 20 minuter och sen så ville jag gå och han bara men du vill inte ta en glass och sånt, och jag bara nej har inte tid och jag är laktos intolerand, så försökte komma ifrån honom men så han abra finns det något sätt man kan nå dig på och jag svarade via Facebook är lättast, så svarade han att han inte brukade vara inne där och ville istället ha mitt mobilnummer så fick han det så jag kunde slippa honom. Så dagen efter fick jag ett sms och jag svarade väldigt kort på det. Och idag när jag, Paula och Jonas skulle iväg och spela minigolf så ser jag han igen! Hur stor är sannolikheten att se en kille som bor i Bjärred (samma kommun men inte samma ställe).. Helt onödigt inlägg men var tvungen att få ut händelsen från mitt huvud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0