Torsdag

Ser ni jag har börjat läsa en bok på danska, mitt mål i början av sommaren var att läsa ut alla Stieg Larsson böckerna, men jag gillade inte den första så mycket så att jag kände att jag klarade av att läsa två till, sen kom jag på idéen att läsa alla harry potter böckerna som barn, fyller ju arton om typ vet inte nästa vecka igen men jaja, men de avr inte iheller roliga så nu ska jag försöka läsa alla shoppaholic böckerna har en eller två kvar men när vi var i Helsingør igår hittade jag Djävulen bär Prada på danska så nu ska jag föröska läsa den, har lycakts lläsa 16 sidor bara typ över 500 kvar haha..

Haha jag ser helt galen ut, jag känner mig galen också så haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0