Torsdag

Senare i dag hade jag tänkt att ladda upp lite bilder om vad som har hänt de senaste dagarna, men jag tänkte bara berätta lite kuriosa, om en sak jag kom och tänka på idag när jag åkte hem ifrån mina kusiner. Mina kusiner har alltid bott på samma ställe, altså på ungefär samma geografiska plats i femton år. Jag har därför åkt samma väg hem till dem ganska många gånger om man säger så, vägen består av ca 60% motorväg och jag vet inte varför jag tänker så men varje gång vi kör på botorvägen tänekr jag alltid att jag kommer dö, jag är itne rädd, men det är något undermedvetet som säger att jag ska vara med i en bilolycka, det är ganska tragiskt att jag har sånna tankar, men sånt är livet ibland. Nu sk jag kolla klart på Snabba Cash tror jag eller johan Falk, vi får se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0