Torsdag

Det känns som om denna somamren har på många sätt fått mig att förstå väldigt många saker, saker som borde vara självklara att förstå. Men bättre sent än aldrig. Jag läste precis en text på en blogg, den handlade om ett par som firar sin ett årsdag idag, grejen är det att killen det handlade om går i min förra klass, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men killen var i alla fall enligt mig ganska jobbig, han fick mig att ramla så jag svimmade en gång och nästan bröt armen, ni kanske förstår min irritation på denna killen, han höll på att vara allmänt jobbig mot mig under hela året i min förra klass, endaste gången vi kunde ha en normal konversation var på en klassfest där alkohol var inblandat, men det jag skulle komma fram till, det fantastiska med denna världen att det finns någon för alla.. Jag var bara tvungena tt säga det..


Klockren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0