Onsdag

ALLMÄNT...
Namn: Anna Caroline -
Piercingar: Inga förutom tre hål i öronen
Tatueringar: Inga, men hade velat ha ett litet hjärta som knappt syns på vänster handled så att det kan bli täckt av en klocka
Längd: Mellan 172 och 175
Skostorlek: Jag har stora fötter =/ 40
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland hade jag velat bo på flera olika platser
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Vet inte, tror inte det
Vilket shampoo använder du: Olika varje gång jag tvättar håret förtillfället, använde något ganska dyrt och drygt innan men vågade inte slänga det haha
Vilken parfym använder du: Olika, just nu mest Marc by Marc Jacobs, men ibland Replay, Escada, Caroline Gynning eller någon anan av de jag har om en vecka och 6 dagar får jag äntligen börja använda min Burberry parfym :D
Vad är du rädd för: att använda offentliga toaletter och att se ormar ute i naturen och att jag inte kan styra över mina känslor
Gillar du att tvätta: Haha, ja faktiskt, när jag var hemma själv i en vecka lärde jag mig att det var en utav de mest avkopplande sakerna man kan göra!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Aa


SENASTE...

Film du hyrde: Det var längesedan men sista filmen jag kommer ihåg var under något sportlovi åttan eller nian, då hyrde jag och min lillebror På andra sidan häcken
Film du köpte: Jag kommer inte ihåg men fick Mamma Mia förra året :)
Låten du lyssnade på: I'm yours - Jayson Mraz
Låten du hade på hjärnan: When you tell the world you are mine - Agnes
Låten du laddade ner: Från och med du - Oskar Linnros
Personen du ringde: Pappa
TV program du tittade på: Allsång på Skansen haha
Personen du tänkte på: --


FAVORIT...

Mat: Kyckling med pommes, bearneisås och tomat
Låt: Haze - Daniel lemma
Sak att göra: Träna
Sport: Haha är Friskis&Svettis en sport?
Dryck: Coca Cola, tyvärr eller vatten :)
Kläder: Jeans
Film: Mamma Mia, man blir alltid glad av den :)
Bil: BMW z3 haha


ANTAL...

Gånger du varit kär: Jag har aldrig varit kär på riktigt
Gånger ditt hjärta brustit: Det har aldrig brustit för en kille
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag hade velat säga aldrig men tyvärr hände det en gång
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Vet inte några gånger, morfar och farfar har alla utklipp på deras kylskåp, kommer speciellt en gågn när jag var tre tror jag och vi var och kollade på golf på Barcebäck till och med bild på mig och mina plastklubbor
Ärr du har på kroppen: Fick ett ärr pga att Jonas "slängde" Smulan på mig, sen från stranden på Rhodos sen har jag några på min hand också ca fem


SENASTE...

Bok du läste: En shopaholic säger jag
Personen du fick mail av: devote.se haha
Personen du fick brev av: Jag fick post idag av en mattekurs som är typ sponsrad av skolan :P
Personen du fick sms av: Ida
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag, eller vad betyder hela familjen, med kusiner och sånt också?


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Varit i Helsingborg och HElsingör
Var det kul: Aa och lite varmt :P
Hur tidigt stiger du upp: Försöker gå upp runt nio
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Sova?

Är du seriös: Ja!
Vad är du allergisk mot: Känslig mot laktos
Var har du ont: Jag brukar ha ont i min fot pga att jag stukar den hela tiden..
Använder du hårspray: Aa eller ibland.
Kan du stå på händer: Nej, men i vattnet
Favorit serie: OC, Anna Pihl eller Two and a half men haha


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Salt i mat, socker i godis
Gillar du ketchup: Ja om det är Heize ketchup
Är du glad nu: Varken glad eller sur. Likgiltlig.
Var du glad igår: Aa
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, fast typ mina ksuiners kompisar som vi firar typ midsommar med haha
Vad dansar du till: Jag kan inte dansa haha
Stockholm är: En fin stad och Amanda och Helen bor där :)
Göteborg är: En härlig stad och Malin bor där
Kan du sjunga: Jag kan inte sjunga
Mer värt än guld: Kärlek, tror jag
Spaghetti eller makaroner: Jag alskar pasta!
Ett land jag helst vill besöka: Hawaii och Bahamas
Ska bli skoj: Vet inte haha :P
Ska inte bli skoj: Att fylla år om 13 dagar
Sparar till: Till min utbildning som jag ska gå efter gymnasiet och en Mulberry väska
Väntar på: Vet inte :P
Pålägg som gäller: Jag har börjat gilla ost om det är på knäckemacka
Dagens dryck: Vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0