Man ska inte tro man ska veta och nu vet jag det.

Jag trodde så mycket mer om dig innan. Jag anpassade mig för jag trodde verkligen du ville, men jag har insett nu, alldeles för sent, men det är bättre än aldrig. Jag orkar inte mer, om du verkligen vill, bevisa det, det räcker inte med uttrycker "Jag har inte tid". För jag vet bättre nu, för om det är någon som inte har tid längre är det jag, jag är glad att jag har växt upp och inte har tid för att analysera detta, jag tror att detta skkulle ha kväckt mig totalt, men istället låter jag det bara rinna iväg, för det är inte jag som ska ringa eller skriva nästa gång, det får du göra, för DU har inte gjort det på ett tag sedan nu, och det är inte såhär man behandlar sina vänner.. Jag orkar inte mer..

Kommentarer
Postat av: Tobias

nice, ska lätt ta mig ett besök på IKEA innan julafton =) ett måste!

2010-11-30 @ 23:51:24
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0