Tiden bara rinner iväg...

Tiden bara rinner iväg och det var ett tag sedan jag skrev här sist, mycket har hänt! Jag har börjat jobba riktigt "mycket" (mycket för mig som går i skolan i alla fall) på donken samtidigt som jag har Waynes. Jag har hunnit med att vara sjuk i ca två veckor sedan har jag tagit mig en tripp till Hong Kong, Shanghai och Beijing. Jag och Mathilda har startat vårt företag som heter Sole UF. Om tre veckor tar jag och Emilia till London, resan som har varit bokad i femton hela veckor, tänk jaghar avrit arton i femton hela veckor, har jag tagit nytta av det och användt att jag är arton en enda gång sedan jag fyllde år, nej, endast vid ett bankärende.


HK by night


En kväll i HK - tänk att vi gick i shorts nu är det andra kläder som gäller, tyvärr!

Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

sv: ja den köpte jag i Mallorca!

Fanns bara den kvar, ( lycklig ) :D

I mallorca kostade den 180 kronor, här i Sverige kostar dem 500 kronor (:

2010-11-19 @ 21:37:35
URL: http://therewasonlytwogirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0