Jag tog tag i mitt liv, men jag blev verkligen inte lyckligare!

Vet ni vad, jag fick precis höra de orden jag länge har velat höra, de orden jag alltid önskat att någon sagt till mig, då jag inte står mina föräldrar så nära tar jag komentarer ifrån dem ganska så allvarligt, men idag sa mamma " du är engagerad i så mycket nyför tiden", ja det stämmer väl, Wayne´s, Donken, resor hit och di (Kina & London främst) barnvaktsjobb hit och dit, sökning till Au Pair, UF, träning, fotografering plus att jag har en liten hemlig plan på hur mitt estetiska projekt ska göras! Jag håller tummarna att jag lyckas med detta, för fy vad bra det kan bli då!


Jag vet jag har lagt ut en bild på denna tidigare, men jag vill så gärna ha den!

Någon som vet vad priset ligger på i London reps Kina (Hong Kong, Shanghai, Peking) ?


Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

Det är värt att köpa den i London bara för att ha en extra anledning att besöka deras butik i marble arch! Kan ge dig en bra vägbesrkivning dit sen om du vill ha det, kan vara lite tricky att hitta.. :)

2010-11-18 @ 23:33:12
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0