Livet är inte alltid lätt!

"Om inte livet skulle vara så kompliserat skulle det vara lätt!" - Sant, men det skulle säkert inte vara lika roligt då! Jag tror jag alltid har valt att göra det som har varit mest kompliserat för mig själv! Jag har valt att gå långa omvägar för att vra helt säker på vad jag vill och att jag gör det jags ak göra rätt! Idag tillexempel tog jag tag i mitt liv med en röst som svek, lite feber och hosta tog jag mig till donken för att jobba, jag jobabde till och med över!

Jag trodde att jag skulle få en kick utav det, men nej det fick jag inte, men jag jär ändå glad att jag klarade, det visar på att jag kan!

Nu har jag suttit och skrivit UF och estetiska! Nu estetiska och lite spanska, sen blir det sängen innan jag ska ha en pluggdag på biblioteket imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0