Upp som en pankaka ner som en sol!

Och jag vet att det inte är så det egentligen heter, att det egentligen heter upp som en sol och ner som en pannkaka men jag känner just nu tvärtom! Detta har blivit en filosofi blogg känns det som hahaha!

But anyway! Idag, ont i halsen lite små deppig trodde aldrig att jag skulle klara av dagen, vad hände?! Jo Världens underbaraste människor jobbade på donken, you make my day! Pratade till och med lite danska haha, och min engelska var inte så superkass som jag trodde, haha! Kom hem dagen blev ännu lite bättre så Stefan mejlade oss och sa att han är villig att betala lite av vårt starkapital, jag vill bara ut och springa med U2 i lurarna, de känns glada för tillfället "but I haven't found what i looking for" nej, glada är de kanske inte, men jag blir pepp! Jag vill ta en tripp till Paris också! Men nu väntar spanskan!

Tanken slog mig igår att det snart har gått tre hela år, liksom jag hänger inte med!


Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0