Lördag

Jag tänkte återgå till min säng väldigt snart, sitter och tänker på om jag ska äta upp glassen som ligger i kylen eller inte hmm.. Men på tal om något annat snackade med mamma om att jag tänkte ta mig en tripp till USA nästa år, hon lät väldigt positiv, fast sen så la hon kommentaren

- Då får du väl hoppas på att de fortfarande lever där borta i N.Y

Ja för att de som vi känner som bor där är ju typ 70- +are, men ett år klarar de väl av eller?  Vi får se, sak be morfar om hennes e-mail.



Det känns just nu som om jag är mig själv, kanske inte till 110%, endast när jag träffar nya personer känner jag mig som mig själv, öppen och glad, jag tror och hoppas på att de nya personern ajag har lärt känna under det senaste halvåret har fått den uppfattningen av mig, för jag har bara lärt mig en sak nu efter flera års motgångar, att man inte ska analysera något, allt känns bara meningslöst om man analyserar allt, men ska bara låta saker och ting vara, men man ska ändå vara strukturerad och ha koll på läget, inte vifta bort för stora saker och ting..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0