Måndag

Nu är jag hemma igen och jag har precis gjort köttfärssås, jag känner mig alltid så duktig när jag lagar mat här hemma och tränar och pluggar på samma dag! Nej, jag kanske borde sätta mig och plugga lite mer snart ska bara få pastavattnet att börja koka först! Ja ikväll får det bli ett medel styrka pass, jag ser fram emot det, vet ni vilken den bästa känslan är? Det är när man är så varm och svettig att svetten rinner ner och mitt hår får lockar, visst det är inte fräscht överhuvud taget men jag älskar det, för då känner man verkigen att man har gjort något, man känner att man lever! 



Att detta fotot är taget för endast en månad sedan är svårt att förstå, så mycket brunare jag var då!
Riktigt fult smile men jag vill visa er hur mycket brunare jag var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0