Måndag

Ni vet när man göra lalt förutom att plugga, precis så är jag just nu, jag borde börja organisera och engagera mig lite mer, det är ju trots allt endast ett år kvar, men det är så mycket anant som är roligare än atomen! Men btw så ska jag börja jobba på donken också, me gusta, jag ser det som en möjlighet att få ett bättre CV i framtiden, sa för övrig upp mig ifrån mitt SDR (svensk direkt reklam) -jobb i lördags, vilket kändes väldigt skönt! Jag ska på intro på torsdag på donken och ser faktiskt fram emot det, fösta ska jag bara klara av ett naturkunskap b prov, ett psykologi A prov och en skivstångs träning först! Så nu kom jag precis hem ifrån dansen men skolan, rolgit var det, endast för att jag typ kunde det sista haha , jag kan verkligen inte dansa! Jag måste ta en dusdch, plugga lite natur och sen ska jag sova för börjar tidigit imorgon!


Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

sv; haha :)<3

2010-09-21 @ 21:49:29
URL: http://therewasonlytwogirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0