Onsdag

Sjuttiofem dagar är inte särskillt långt, det är inte iheller så mycket som kan hända under dessa dagar trodde i alla fall jag förr i tiden! Men nu är det motbevisat! En personlighetsförälndring, prositiv eller negativ, säg vad du vill, men det är mig själv jag snackar om, det är jag som är anurlunda nu än för sjuttiofem dagar sedan, både på gott och på ont. Jag trodde aldrig att jag kunde klara av det, men jag gjorde det, ni vet inte hru stolt jag är över mig själv, det går inte att beskriva med ord, jag kunde bevisa att jag kunde klara mig på egna ben i en otrygg värld där jag stod ensam där jag vågade ta första steget och snacka med människor och bilda relationer, något jag har lärt mig är att jag måste göra det själv även om jag vet att andra inte kommer följa efter mig och göra exakt samma saker som mig, men om jag vill utvecklas som person måste jag göra detta, det känner jag att jag måste göra!

But you've gotta make your own kind of music
sing your own special song,
make your own kind of music even if nobody
else sing along.

Jag har lärt mig att jag inte kan behaga alla i min närhet och det är inte min förlust om vår vänskap inte håller på gund utav att den andra parten anser att jag inte är rätt person att umgås med. Att få säga vad man vill när man vill är något jag har ändrat på mig för jag ville behaga mina nära men jag har bestämt mig att jag har själv den friheten sålänge jag inte kränker någon att göra det, vilket jag inte gör förutom mig själv!



Då var jag tjejen med det fejkade smilet idag är jag tjejen med det riktiga smilet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0