Söndag

Har ni någonsång kännt att ni har för många valmöjligheter? Men att vilket val ni än väljer måste ni engagera er och lägga ner mycket tid på just det valet? Så känner i alla fall jag just nu angående vad jag ska göra efter studenten, jag har några alternativ, det känns som jag inte kan bestämma mig, för jag vill allt lika mycket! Men just nu är mina tankar, söka in på ekonomiutbildningen/någon annan möjlig utbildning nu till hösten och se om jag kommer in eller inte, sen söka till Fritidsresors utbildning i september/nu i vår, och sen får vi se vad som händer med dessa två annars så får vi se vad vi kan göra, men jag vet att jag inte ska sätta upp för stora drömmar angående detta för att jag vet hur besviken jag kommer bli om det inte blir så som jag vill!

Här är några av de sakerna jag funderar på att göra om ca ett år!

- Plugga vidare
- Åka som Au pair
- Börja jobba på tex Fritidsresor
- Åka runt i USA och hälsa på bekanta och vänner
- Jobba
- Resa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0